alaska-to-argentina.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie overonze reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Arjen en Lucas

MJ

Ik kan het natuurlijk niet laten om de eerste reactie te plaatsen! Kom maar op met die reisverhalen. Heel veel geluk!!!

Rebecca

Ha!
Eindelijk weer een website om in de stille minuten van het werk bij te houden :-). Ik zie uit naar jullie verhalen en naar de herinneringen die het bij me zal oproepen!
Geniet ervan!!

mieke

weet je nog? de vraag die ik jullie over een jaar ga stellen is: "wat heeft het meeste indruk op jullie gemaakt". ik ben benieuwd!
veel plezier en geluk Cees en Mieke

Danielle

Lucas en Arjen, goede reis. Ik ga jullie zeker volgen en hoop op verhalen over bijzondere ervaringen en prachtige vergezichten.

Jeroen & Anna

Lucas en Arjen,

We wensen jullie een reis toe zo indrukwekkend als van Moskou tot Magadan (of Moermansk!). Kort geleden hebben we nog de film in to the wild gezien. Maar dat was precies de andere kant op! ps mogelijk gaan wij nog naar Brazilië eind dit jaar.

Groeten ook van Jeroen, Anna

Henk en Ria

Arjen en Lucas
Nog even en dan gaat de reis beginnen .Eigenlijk is de reis al begonnen eerst Duitsland daarna Zeeland samen nog een paar dagen met jullie familie Dat was geweldig .Het wordt een enerverend en een jaar vol belevenissen .Goede reis

Femke RIsselada

Heey,

Wat gaan jullie een ontzettende gave reis tegemoet! Ontzettend veel plezier en ik ga het zeker volgen!

Groetjes Femke

Marieke

Ha L en A,
Een hele goeie reis! Ben echt jaloers, maar gun het jullie onwijs. Geniet, geniet, geniet! En stuur een kaartje uit Cochiguaz!! Tot over een jaar en waag het niet eerder terug te komen. :-)
Marieke

Martine & Albert Jan

Ha Lucas en Arjen!
Goede reis en vooral heel veel plezier! We gaan jullie avonturen volgen. En wie weet, kunnen we over een jaar de Chevy Van kampeerclub "Gone Fishing" oprichten... (we hebben hem!!).
Veel groeten,
M & AJ

Irene

Hoi Arjen en Lucas,

Wat leuk dat ik jullie via deze site kan volgen. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en avonturen.
Ik wens jullie een geweldig jaar toe! GENIET!!!
Goede vlucht morgen.

Groeten, Irene

Willemijn

Hai!

Jullie zitten op dit moment waarschijnlijk op een tamelijk ongezellig vliegveld te wachten op de voortzetting van de reis. Want ja, vanaf nu is dat wat jullie zijn: op reis! En ik kan maar één ding bedenken: geniet!

Liefs, Willemijn

Martijn & Suzanne

Ha mannen!
Waarschijnlijk net wakker van jullie eerste slaapsessie na jullie aankomst vanmorgen in Vancouver. Ben benieuwd hoe jullie bolide zal zijn. We reizen deze eerste uren bijna permanent met jullie mee!
Hugs

ed

Heel veel plezier en lief zijn voor elkaar, ook als je alweer autopech hebt ;-)

Moos

Stond de koets voor jullie klaar in Vancouver? In een huis op wielen on the road, hiephoi ;-) Met een grote smile leef ik met jullie mee.
Lieve groet,
Moos

Jeroen en Blanche

Mannen maak er een WERELD!!! reis van

Eric

Beetje laat maar ben zelf net terug uit Curaçao.
Heel veel plezier met dit geweldige avontuur, en natuurlijk zal ik jullie blijven volgen

Eric

Roos & Gigi

“It’s the possibility of having a dream come true that makes life interesting.” Paolo Coelho
Lieve Lucas en Arjen,
wat een ultiem geweldig avontuur! geniet ervan!
we keep in touch!
Alle liefs, Cooo en Gigi

Ro en Juul

Hey guys,
Vanuit de USA: wij denken aan jullie! Vandaag laatste dag en dan gaan wij dit continent weer verlaten...zaten we toch even 'dichtbij'... San Fransisco was geweldig, de winevalley zeer GAAF en heel MOOI. Wijnvelden, enorme bossen... knusse dorpjes...
Terug via kust (Point Reyes). Gaan jullie dat ook nog doen? Stop dan langs de kant bij Hog Oyster. Oesters voor maar 1 dollar p./ stuk! Geweldig uitzicht op de baai. En bezoek Sonoma winecountry. Echt doen!
Enjoy...

Jeroen H

Ha Lucas,
Enorm benieuwd naar jullie eerste ervaringen, vooral het gevoel echt voor (minstens) een jaar helemaal weg te zijn en niet te weten wat de toekomst brengen zal (behalve een hoop bijzondere reisavonturen dan...)

Je oude heer

Dierbaren,
Een goed begin is het halve werk, maar gelukkig nog niet de halve tocht. Wat is de natuur daar mooi en verlaten. En wat een mooi busje/rijdend huisje hebben jullie te pakken gekregen. Geniet ten volle. We blijven jullie van dag tot dag volgen.
Liefs, ook van Fieke
Je oude heer

Annie

Arjen en Lucas, we wensen jullie een heel fijne reis toe en we gaan jullie volgen. Geniet ervan ,
Groetjes Corrèl en Annie

Paul en Ciska van Hove

Nog heel veel plezier en geniet van alles wat jullie tegen komen en we kijken uit naar jullie verhalen.

Groetjes