alaska-to-argentina.reismee.nl

Sian Ka'an

De oude Maya’s noemden dit gebied “waar de hemel wordt geboren”. Het waterrijke natuurgebied Sian Ka’an op het schiereiland Yucatan is voor velen letterlijk de hemel op aarde, weg van de toeristische drukte van de Rivièra Maya en nauwelijks beschreven in de reisgidsen. Het is een ontoegankelijk klein paradijs dat af en toen wordt opgeschud door een flinke orkaan. In 2005 sloeg Wilma er meters duin weg van de al zo smalle strook land tussen de Caribische zee en de mangrovelagune in het achterland. De cabins van het Centro Ecologico Sian Ka’an verplaatsen zich met de duinen mee. Als wij er logeren is de atmosfeer gelukkig erg rustig en horen we alleen het ruizen van de palmen en de zee.

Reacties

Reacties

Blanche & Jeroen

Klinkt alsof jullie op Yucatan even een relax momentje hebben ingelast bij Sian Ka'an? Lekker hoor...jullie zien er nog steeds erg top en ontspannen uit beiden. Geloof dat de cabanas van jullie Ecologico Centro ook vaak gebruikt worden voor yoga retraites etc. Kijk, dat lees ik dan weer in de Linda, of een andere damesglossy!! T ziet er in elk geval weer heerlijk jaloersmakend uit allemaal ;0)

dave

dat is dan weer heel wat anders dan Mexico stad! geniet nog maar van de rust, over 2 weken is Anita er (ha ha)!

Anita

Hi guys, wat een prachtige foto's van Yucatan. In CR hou ik me ook aanbevolen voor zo'n optrekje aan zee! ;-) X Anita

Albert Jan & Martine

Wat een mooie en herkenbare plaatjes! Terwijl in Nederland het eerst pak sneeuw ligt (meteen 880 km file, drukste avondspits ooit!), krijgen we jullie foto's van een prachtige blauwe zee bij Tulum in Yucatan onder ogen! Geweldig! Geniet ervan!

Sinterklaas

Dit jaar zijn jullie in de warmte, ver van mij vandaag,
terwijl ik hier door sneeuw en ijsel moet gaan.
Jullie iets in de schoen geven is niet iets wat ik vermag,
maar vanuit Nederland wens ik jullie wel 'n mooie dag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!